2010. november 9., kedd

Hmm..Új nap virradt.
A lányok megérkeztek az iskolába.Egyikőjüket sem látta még senki ilyen nyúzotnak.
Ciara beült a padba elővette a biosz füzetét és úgy tett mintha tanulna..
Patrice csak leült,ő még arra sem volt képes hogy elővegye a füzetét..nagyon fáradt volt.
Lilien ráült a székre és lefeküdt..
Megérkezett a tanárnő..pár percet késett.
-Noss gyerekek,kezdjük is inkább a tanulást.
Mindenki elővette a könyvét füzetét..csak Lilien nem.
A tanárnő párszor rátekintett Lilienre..lassan már feltünően.
Nem birta tovább..
-Lilien...!
Nem szólnak vissza..
-Lilien jól vagy??
Ciara felugrott és odament Lilienhez.-Lilien jól vagy? Mondj valamit!
Lilien nem szólalt meg..
Ciara elkezdte rázni..mire nagy nehezen felkelt.
-Ajj Lilien már annyira megijedtem.
-Most mi van?-Lilien
-Jajj semmi..-Patrice
-Na jólvan lányok,ha minden rendben van akkor folytassuk az órát.
Ki csöngettek,a három lány eszeveszetten rohan ki a teremből.
-Lilien,mégis mi volt ez??-Patrice
-Mégis mi??
-Elaludtál órán..
-Tényleg?Akkor meg van miért nem emlékszem semmire belőle..
-Rémes vagy tudod?-Ciara
-Persze tudom tudom.
És elkezdtek nevetni..
Iskola után elmentek sétálni.Közben találkoztak az osztálytársaikkal..
-Sziasztok lányok-mondták a  fiúk.
-Áh,sziasztok.
-Hát ti merre mentek?
-Csak kószálunk egy kicsit..És ti?
-Igen mi is.
-Lejöttök a parkba?
-Ahan lee.
Az egész délutánt együtt töltötték a fiúkkal.
-Lányok, nem gondoljátok hogy ideje lenne most már menni?-Patrice
-De szerintem is.-Ciara,Lilien
-Na jólvan akkor mi megyünk fiúk.Sziasztook!
-Sziasztok.
-Jajj tök aranyosak..Lilien láttam. -Ciara
-Igen azok..Mit?-Lilien
-Jaja..szerintem Ciara ugyan arra gondolunk.
-Ooo ne csináljátok már.Mit látatok?
-Hát azt hogy nagyon szemeztél Tommal.
-Mi? Dehogy is..
-Nem kell pirulni..
-Nekem is tetszik valamelyik.De pszttt.
-Igen Ciara igen? Háát..amúgy nekem is.
-Na és?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése