2010. szeptember 19., vasárnap

                                                                  2. fejezet
Patrice egy szempillantás alatt elirányította a kocsit.Mindenki ámul, mit történhetett??
Ciara elkapta Anastasi-át és épségben félre rántotta.
Lilien áll..nem csinál semmit,komoly arcot vág.
Mire észbe kaptak a többiek, és meg érkezett az igazgató, a lányoknak hűlt helye se volt.
-Mi történt?-igazgatónő.
-Magyarázatot követelek,MOST.Aki látta mi történt jobban teszi ha most szól,és felfárad velem az irodába.
Síri csend,senki sem szól csak ámul.
-Nos,nekem így is jó.Patrick, Anastasia  velem jönni.-igazgatónő
Anastasia és Patrick rémülten elindulnak az igazgatónő után.
-Gyermekeim, nem szeretnék vitatkozni..de legyetek szívesek és áruljátok el hogy mi történt.
-Igazgatónő..Én vagyok a hibás.-szólalt meg Patrick.
-De még is mi történt? Szólaljatok már meg.
-Túl gyorsan hajtottam.Anastasia meg bukott a lépcsőn..
-De hogy lehet ez? Nem sértültetek meg?
-Nem.Ciara és Patrice megmentettek minket.
-Még is hogyan? És hol van az a két lány?
-Patrice egyszerűen elirányította a kocsimat..nem tudom hogy csinálta.
-Ciara meg egyszerűen elkapott, és mire észbe kaptam ott voltam a másik oldalon.
-Nem tudom hogy történt ez. Jól van.Mehettek.
-Rendben igazgató asszony.Jó napot.
-Várjatok!
-Igen?
-Kérlek szóljatok a két megmentőnek hogy fáradjanak be hozzám.
-Rendben,szólunk nekik.
-Köszönöm.Sziasztok!
A két lány eltűnt mintha elnyelte volna őket a föld..
A furcsaság az hogy még Lilien is eltűnt.Mi történt?
-Ciara Ciaraa!-szól valaki
Ciara hátra fordul és Patrice áll mögötte.
-Mivaan?
-Te tee..
-Mi van velem?
-Tudom hogy ki vagy.
-Igen? Örülök neki.Én is tudom hogy ki vagyok.
-Tudod hogy hogy értem.
-Na hogy?
-Te egy tü..
-Héj, ti!
A két lány hátra fordul..Lilien van majdnem mögöttük.
-Ez nekünk szólt? -Kérdi Ciara.
-Igen nektek..Normálisak vagytok?Van egy kis eszetek úgy alapból?
-Köszönjük a megjegyzéseidet.-Patrice.
-Hogy tehettetek ilyet?Majdnem le lepleztétek magatokat..nektek komolyan nincs egy csöppnyi eszetek se.
-Igen tudjuk..tisztába vagyunk vele hogy hülyeséget tettünk,de hagyjuk hogy Patrick elüsse?-Ciara
-Nem lett volna nagy baja.De akkor is,majdnem rá ment az egész nemzetségünk!
-Nemzetségüünk?!Szóval..te is?
-Mi én is?
-Te is tündér vagy?
-Nanee..tündéér? -Lilien
-Bennem nem ilyen "aranyos, tündéri" vér folyik.
-Hát akkor?
-Én egy...



                                                   Vajon mi lehet Lilien?

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Háh... ez jó lett ;)
    Ki gondolta volna? :D
    Várom a következőt! :) Siess vele!
    Puszi Lilimooo

    VálaszTörlés